Sidor

2011-01-02

Sista dagen på ledigheten

Jaha nu var den här sköna ledigheten slut. I morgon är det dags att jobba igen.
Dagen börjades med en lång promenad/jogg, sedan hem för att äta frukost och efter det blev det lite skidåkning. Tyvärr fanns det inte några bra spår, så det blev att åka det svåra elljusspåret. Med mycket uppför och nedför backar. Måste ju poängtera att min man är nybörjare i skidspåret och han tidigare inte åkt nerför. Jag åkte ner för första backen och väntade på honom. Då hör man honom skrika. "Hur ska jag göra, jag kan ju inte svänga" Det slutade med att han tog av sig skidorna och gick ner. Men backen efter åkte han nerför, visserligen ramlade han, men det gick i alla fall bra.
Väl hemma igen blev det att slappa lite och passa upp på mina svärföräldrar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar