Sidor

2011-03-02

61 av 365 Nybörjare

Nybörjare är min man på längdskidor, men han blir bara bättre och bättre för varje gång.

Vilket härligt vårväder vi hade det i dag. Strålande solsken och någon plus grad. Det finns trots allt hopp för att våren är på väg. Tyvärr stannade jag inne på lunchen och körde ett stenhårt spinning pass istället för att vara ute och gå. Men det känns väldigt skönt efteråt. Förresten är även jag en nybörjare på spinning :-) Det var bara mitt tredje pass någonsin. När jag kom hem somnade jag en stund och nu ska jag iväg och äta på restaurang/dotterns gymnasie skola. På Onsdagar har de ala carte servering och eftersom hon skulle jobba där och ville bli hämtad efteråt tänkte vi att vi lika gärna kan testa hur det smakar istället. Bäst att åka så man inte blir sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar