Sidor

2011-04-11

101 av 365 Koppar

Min mammas koppar kannor, som är ett arvegods från hennes mormor och farmor.

Det har varit en härlig dag ute, tyvärr var jag inte ute speciellt mycket. Kom inte ens ut på lunchen idag. När jag åkte hem från jobbet åkte vi förbi Plantagen och köpte lite vår blommor som jag planterade i krukor, sedan blev det att så lite tomater och solrosor. Hittade några fröpåsar sedan förra året. Vi får väl se om det kommer upp någonting om jag nu kommer ihåg att vattna de små krukorna. Jag har absolut inga gröna fingrar alls. Men jag har berättat för min käre man att jag förväntar mig att han håller dessa levande. Inga små krav alls på honom.

1 kommentar:

  1. Där står de och språkar som ett par gamla grannar. Är de gjorda för att stå över en eld?

    SvaraRadera