Sidor

2011-04-27

117 av 365 Kvarglömd

Kvarglömd på parkeringsplatsen vid Taxinge Slott var denna barnsko.

Annars har dagen bjudit på arbete, promenad i solen och så fick jag hem ett nytt extra batteri till kameran, som dock var trasigt. Jag hade tappat bort mitt gamla extra batteri, det har varit borta i över en månad och jag har letat precis överallt, trodde jag alltså. Så jag tänkte att om jag beställer ett nytt kommer jag att hitta mitt gamla. Mycket riktigt! När jag insåg att det nya batteriet inte fungerade började jag leta efter det andra batteriet igen. Jag letade inte speciellt länge, men så hittade jag det i en väska som jag inte använt på ett tag. Ja jag tror att jag har letat i den väskan förrut...... men men nu fanns det i alla fall där, så nu har jag i alla fall 2 fungerande batterier.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar