Sidor

2011-09-12

255 av 365 Ovanlig

En ovanlig syn på våra vägar var denna buss, men det var inte bara denna som jag såg i lördags. Jag skulle hämta min dotter och hamnade bakom två andra gamla bussar. Jag hade ingen aning om varför de var på vägarna, men vägen jag åkte kantades av folk som vinkade och fotograferade. Jag vinkade glatt tillbaka, men det var nog inte åt mig utan de gamla bussarna. Sedan insåg jag att det var nåt på gång, eftersom när jag åkte tillbaka mötte ännu fler gamla bussar och lastbilar. Denna buss hade tagit en paus, så då kunde jag åka in på en busshållplats och fota den. Gillar de gamla kläderna de hade på sig också

1 kommentar:

  1. Men gud så läckert...
    vilken buss och körduglig me...
    måste ha varit en syn att få se den och flera andra rariteter på vägen.

    SvaraRadera